måndag 4 juni 2012

Välkommen älskade bloggare!


Bakar bröd i vedugn!

Hej!!
Long time no see...

Hoppas det är bra med Er ALLA!

Livet är ibland upp och ner, och ibland helt i kaos.
Mitt liv har varit i kaos det senaste året.

Att baka har alltid varit avkoppling och terapi för mig...
Och det ska nu hjälpa mig att
komma tillbaka till mitt vanliga jag.

Jag flyttar nu över hit till
Sötebröd!
Detta för att inte förväxlas med mitt företag/cafe' jag haft
mellan 2003-2008, Cafe Bagarstugan, 
och som nu drivs i annan regi.

Min gamla blogg är alltid lika aktuell,
med hela sitt receptregister...
Välj och vraka bland recepten,
Du hittar säkert dina favoriter där.

Jag hoppas att Du kommer trivas här också.

Välkomna!

Lisbeth 
  


4 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka kompis! Du är saknad i bloggvärlden, folk behöver dina recept så detta var inte en dag för tidigt;) Vilken fin bild på dig vid ugnen! Ser fram emot flera godsaker framöver, och att ses;) mari.

    SvaraRadera
  2. Jag säger som Mari; välkommen tillbaka! Jag brukade kika in på din förra blogg och hämta inspiration. Sötebröd är lätt att komma ihåg men jag lägger mig som följare för att vara säker.
    Ha det gott!
    Cia

    SvaraRadera
  3. Underbart att du är i "Bloggvärlden" igen. Jag tog bara en chansning och kikade in på gamla Bagarstugan, och blev väldigt glad över att se du är i gång igen, underbart roligt Lisbeth.Jag kommer gladeligen att följa dej.
    kram//tina i Falun

    SvaraRadera
  4. Välkommen tillbaka! ha saknat alla din härliga recept.
    Ska lägga till mig som följare så jag inte missar nått!

    SvaraRadera